nieuw telefoonnummer en emailadres Verbeek voor klantenPublicatiedatum: 05-11-2013

Om klanten goed en snel van dienst te kunnen zijn, hebben we binnen Verbeek de afgelopen periode gewerkt aan de inrichting van een klantservicecentrum.

 

Dit betekent dat u voor al uw zaken en vragen omtrent orders, koppeladministratie, facturen, veterinaire zaken, etc., terecht kunnen bij onze frontoffice medewerkster. Op die manier heeft u één aanspreekpunt binnen Verbeek en fungeert zij als tussenpersoon tussen u en de rest van de Verbeekorganisatie. Daarbij wordt het (aan)vraagproces continue bewaakt op opvolging en uitvoering. Zo blijven de lijnen helder en is inzichtelijk waar welke taak is uitgezet en wat de status is. Kortom, de medewerkster op frontoffice is de interne accountmanager die fulltime zorgt voor ondersteuning in het verkoopproces.

De oprichting van het klantservicecentrum heeft tot gevolg dat we een nieuw telefoonnummer en emailadres hebben aangemaakt voor u, dat per direct gebruikt kan worden om onze frontoffice te contacteren.
 
 
Contactgegevens klantservicecentrum Verbeek:
Telefoonnummer:          + (31) (0)318 – 578 277
Emailadres:                  klantenservice@verbeek.nl

Deel dit bericht

Overige berichten

> ‘’Licht….over of onder belicht? ’’
> ‘’Een Bio ei van Knook, die wil je toch ook! ’’
> ‘’Transitiemanagement –Investeer in groei en ontwikkeling tijdens de opfok!’’
> Vacature medewerk(st)er financiële administratie
> Bedrijfsreportage familie Klaassen uit Barneveld
> ‘’Transitiemanagement - optimale start door transparantie’’
> Algemene verordening gegevensbescherming (AVG)
> Biologisch legpluimveehouder Teun van Maanen tevreden over nieuwe stal en NOVOgen Brown Light resultaten
> Licht tijdens het broedproces verbetert kuikenkwaliteit en stressgedrag