nieuw telefoonnummer en emailadres Verbeek voor klanten

Publicatiedatum: 05 november 2013

Om klanten goed en snel van dienst te kunnen zijn, hebben we binnen Verbeek de afgelopen periode gewerkt aan de inrichting van een klantservicecentrum.

 

Dit betekent dat u voor al uw zaken en vragen omtrent orders, koppeladministratie, facturen, veterinaire zaken, etc., terecht kunnen bij onze frontoffice medewerkster. Op die manier heeft u één aanspreekpunt binnen Verbeek en fungeert zij als tussenpersoon tussen u en de rest van de Verbeekorganisatie. Daarbij wordt het (aan)vraagproces continue bewaakt op opvolging en uitvoering. Zo blijven de lijnen helder en is inzichtelijk waar welke taak is uitgezet en wat de status is. Kortom, de medewerkster op frontoffice is de interne accountmanager die fulltime zorgt voor ondersteuning in het verkoopproces.

De oprichting van het klantservicecentrum heeft tot gevolg dat we een nieuw telefoonnummer en emailadres hebben aangemaakt voor u, dat per direct gebruikt kan worden om onze frontoffice te contacteren.
 
 
Contactgegevens klantservicecentrum Verbeek:
Telefoonnummer:          + (31) (0)318 – 578 277
Emailadres:                  klantenservice@verbeek.nl

Overige berichten

De familie Lalkens, Oet Grunn!

29 juni 2021 - In Woltersum runt de familie Lalkens een prachtig pluimveebedrijf met twee freiland stallen, waarin 34.000 en 21.000 NOVOgen Brown Light hennen worden...
Lees meer

Wijziging salmonella subsidie en DGF heffing in 2021

29 juni 2021 - Tot eind vorig jaar werd de salmonella subsidie door de RVO uitgekeerd aan de opfokorganisaties, die deze vervolgens uitbetaalden aan de legpluimveehouders....
Lees meer

Laat u verrassen door de NOVOgen White Light….

24 juli 2020 - De laatste jaren zien we een verschuiving op de Nederlandse markt van bruin naar wit. Naast een in de markt bewezen erg goede NOVOgen Brown Light, heeft...
Lees meer